NOTÍCIES

Què està passant a EsportsSAB?

Abonaments de piscina d'estiu de Can Salvi 2025

S'inicien les inscripcions pels abonaments de la piscina d'estiu de Can Salvi
divendres, 25 abril 2025, Sant Andreu de la Barca
Abonaments de piscina d'estiu de Can Salvi 2025

 

DOCUMENTACIÓ: DNI, Llibre de família en cas de ser més de 4 membres de la unitat familiar, i l'import de l'abonament en efectiu o targeta de crédit/dèbit.

CONDICIONS: els menors que facin els 4 anys durant aquest any, s'han de treure l'abonament de menor o bé incloure'ls als abonaments familiars. Els que facin els 16 anys durant aquest any, es consideran abonats adults. Els adults que facin els 65 anys durant aquest any, abonaran el preu de 3a edat. Els abonaments familiars seran per a unitats familiars que convisquin al mateix domicili, a més a més a partir de quatre membres serà obligatori portar el llibre de família.En quant als periodes dels abonaments, en cap cas es faran parts proporcionals, és a dir, els abonaments mensuals corresponen al mes de juny, juliol o agost.

Accés a menors: Segons recomenacions de la Generalitat, s'han actualitzat les condicions d'accés pels menors no acompanyats,  de manera que els menors  de 14 anys hauran d'anar a la piscina acompanyats d'una persona adulta (major de 18 anys). A partir de l'any que facin els 14 anys poden anar sols. En qualsevol cas, sota la responsabilitat del pare/mare o tutor.

divendres 25 de abril del 2025
divendres 25 de abril del 2025
dimarts 22 de abril del 2025
dimecres 16 de abril del 2025
dilluns 14 de abril del 2025

EsportsSAB
C/ Bonaventura Pedemonte S/N, 08740 Sant Andreu de la Barca

esportssab@sabarca.cat

Tel. Complex l'11 de Setembre: 93 653 44 08

Tel. Can Salvi: 93 653 00 51

Servei de whatsapp de dilluns a divendres: 682 457 237
No es poden fer tràmits per aquest mitjà

Horari d'atenció a l'usuari:
- dilluns a dijous 10:30h a 14:00h i de 16:30h a 20:30h.
- divendres de 10.30h a 13.30h.